پرومو سی ام پانک و مارک هنری
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
پرومو سی ام پانک و مارک هنری
نوشته شده در چهار شنبه 16 دی 1394
بازدید : 274
نویسنده : صادق

( صدای تم سانگ سی ام پانک به صدا درامد ، سی ام پانک با تشویق و بو تماشاگران وارد سالن شد )


( سی ام پانک وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

سی ام پانک :

نمیدونم شما مردم من رو به عنوان یه سی ام پانک جدید میتونید بپذیرید یا نه. فراموش کردن گذشته گاهی اوقات سخته و من به مدت 1 سال و نیم به کسانی ظلم کردم و حق کسانی رو ضایع کردم که لایقش نبودن. شاید اون زمان متوجه این موضوع نمیشدم چون قدرت و پشتیبانی که داشتم چشم و گوش من رو بسته بود و حقایق رو نمی دیدم. اما وقتی متوجه اشتباهاتم شدم که شخصی مثل من به خودم ظلم کرد و تازه طعم واقعی ظلم و خورده شدن حق رو چشیدم. من نمیخوام خودم رو به عنوان یه کشتی گیر فیس جدید معرفی کنم اما همین قدر بدونید که من تغییر کردم...و این تغییر انقدر کافی هست که مارک هنری رو در سامرسلم شکست بدم و از پایان رسیدن کریر خودم جلوگیری کنم. من نمیخوام کریرم به اتمام برسه من 2 سال تمام در این کمپانی جون کندم. بعد از رسلمنیا امسال ، همه چیز علیه من شد. من 4 باخت پشت سر هم در پی پر ویوها داشتم و نمیخوام سامرسلم رو با پنجمین باخت پشت سر بزارم و در نهایت این کمپانی رو با 5 باخت پشت هم ترک کنم.

درسته که همیشه پشتبانی به اسم نکسز وجود داشته که از من حمایت کرده اما من برای رسیدن به مقامی که الان هستم ، تلاش کردم و 2 سال تمام حی و حاضر بودم. کریر من اونقدرا بی ارزش نیست که در دومین پی پر ویو مهم سال توسط شخص نا لایقی به اسم مارک هنری به اتمام برسه. با اینکه سخته برام این حرف رو بزنم...اما در سامرسلم به تشویق شما مردم برای پیروزی در مقابل مارک هنری احتیاج دارم...

( تماشاگران سی ام پانک را تشویق کردند )

( صدای تم سانگ مارک هنری به صدا درامد ، مارک هنری با بو شدید تماشاگران وارد سالن شد ) 

( سی ام پانک از حضور مارک هنری در سالن تعجب کرد ، مارک هنری وارد رینگ شد و مقابل سی ام پانک ایستاد )

( سپس میکروفون را در دست گرفت )

مارک هنری :

سی ام پانک. تو مثل کسی هستی که توی دریایی افتادی و حتی شنا کردن هم بلد نیستی حداقل دست و پا بزن تا دیگران امیدی بهت داشته باشن. تو تمام کریرت رو مدیون دیگران بودی و هیچی از خودت نداری. تو حتی نامی هم برای خودت نداری تو لقب بهترین در جهانت رو هم به استون کلد واگذار کردی. وجود تو در این کمپانی وابسته به دیگرانه و تک به تک هیچ گ*ی در مقابل من نیستی. این تماشاگران احمق کسانی بودن که بری وایت رو در اکستریم رولز برای شکست دادن دنیل براین بو کردند و چند ماه بعد اون رو برای شکست دادن جریکو تشویق میکنن...و این موضوع در مورد تو هم صدق میکنه تو مادر ج*ده ای هستی که دو سال تمام به خاطر کارهایی که کردی بو شدی اما حالا داری تشویق میشی .این خنده دار نیست...؟

تا الان از نکسز برای پبروزی در مسابقاتت کمک میخواستی و حالا از تماشاگران میخوای ؟ تو یه بی ن*موس هستی که تمام وجودش به خاطر دیگرانه. تو با کمک دیگران به اینجا رسیدی اما من کمکت میکنم که از همون راهی که اومدی برگردی به داهاتت..جایی که پدر و مادرت هم در اون زندگی میکنن !!

( ناگهان سی ام پانک به سمت مارک هنری حمله ور شد ، سی ام پانک ضربات زانو پشت سر هم به سر مارک هنری وارد کرد )

( مارک هنری پانک را به عقب هل داد ، سی ام پانک به سمت هنری دوید و ضربه کلوزلاین سنگینی روی او انجام و او را نقش بر زمین کرد )

( پانک به بالای رینگ رفت ، هنری در حال بلند شدن بود )

( سپس سی ام پانک از بالای رینگ به روی مارک هنری پرید ) ( تماشاگران سی ام پانک را تشویق کردند )

( پانک آماده انجام gts روی هنری شد )

( مارک هنری رینگ را ترک کرد و به سمت خروجی سالن رفت ) ( ناگهان سی ام پانک به سمت مارک هنری دوید )

( سی ام پانک از داخل رینگ به روی مارک هنری در خارج از رینگ پرید )

( مارک هنری نقش بر زمین شد )

( پانک وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

سی ام پانک :

مـــن در مــقابل تو در سامرسلم تک به تک مسابقه میدم...اون کسی که باید کریرش به اتمام برسه تو هستی نه من...

( پرومو در حالیکه مارک هنری در حال توهین به پدر و مادر پانک بود و تم سانگ سی ام پانک زده شده بود به اتمام رسید )





مطالب مرتبط با این پست
.